Quantcast
Sign in with Twitter

Username:

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.” - Friedrich Nietzsche

144 Following   49 Followers   2,622 Tweets

Join Twitter 10/12/09

Reverse Tweets
This is the greatest engagement ring ever. http://t.co/rRlwujQvkc http://t.co/ZN5dzIrf0R
Retweeted by JaysonTeller
12/19
2014
“Start writing, no matter what. The water does not flow until the faucet is turned on.” — Louis L’Amour
12/4
2014
@ivymow7 I got it! sorry, I wanted to feel pretty.
11/30
2014
#TheForceAwakens Jesus http://t.co/E5VO0tmuAI
Retweeted by JaysonTeller
11/29
2014
OMG CHOCOLATE MILK AND EGG-NOG IS LIKE THE BEST THING I EVER INVENTED!
11/22
2014
Whoa https://t.co/pdENkstrwS
11/20
2014
@ivymow7 I like English, but what gets me is all the crap busy-work every English prof. assigns. It's unnecessary filler and it sux.@ivymow7 That's cuz I'm not there...I bring the party.
11/18
2014
6 Ways Your Brain Is Programmed to Keep You Unhappy - http://t.co/vtwmuB5XaI
Retweeted by JaysonTellerDon't pee in the pool! If 27 Urban Legends Were True - http://t.co/0uM8wwF6C5 http://t.co/LbfwJpiTra
Retweeted by JaysonTeller
11/17
2014
@ivymow7 I H8 U more than Vincent van Gogh hated his left ear.@ivymow7 H8 U more than Ebola Hates Africa....Too far. :(@ivymow7 H8 U more than Amansa Bynes Hates mental health care!@ivymow7 I H8 U more than the cast of duck dynasty hates shaving!@ivymow7 lol yes....this is true... but, I think Robin woulda laughed at that, he was a funny guy.@ivymow7 Yeah...I guess that means Its also too soon for the " I h8 U more than Robin Williams hates Robin Williams "... :(@ivymow7 H8 U more than medical procedures hates Joan Rivers!@ivymow7 I h8 U more than Miley Cyrus hates clothing!@ivymow7 I H8 U more than Tupac hates bullets!@ivymow7 I H8 U more than Courtney Love hates being sober!@ivymow7 H8 U more than Jennifer Lawrence hates hackers!@ivymow7 H8 U more than the Octo-mom hates birth control!@ivymow7 I H8 U more than Tailor Swift hates ex-boyfriends!@ivymow7 H8 U more than MTV H8s Music!@ivymow7 I H8 U more than Michel Bay hates dialogue.@ivymow7 H8 U more! H8 U more than Batman Hates Crime!
11/11
2014
@ivymow7 Somebody get this girl a sandwich!
11/8
2014
I just spawned the idea that might make me rich... teehee
11/4
2014
@ivymow7 Awww, show me on the doll where they hurt you.
11/3
2014
Next year if you need a costume and don't have any money, get a grey T-shirt then have a friend punch u in the nose... Andrew WK CostumeR.I.P. Wayne Static :(
11/1
2014
Mormons came to my door, months later they came again,the weird thing is...I moved since they last came.. How did they find me? #Soo0CreepyLast week I made a breakfast burrito....only it wasn't breakfast, it was dinner time.. #SoO0oCrrreeepyI woke up this morning at 7:05A.M, this weird thing is...I set my alarm to 7:00AM Where did those 5 minutes go? #SoO0oCrrrepy #HalloweenThese next series of tweets are meant to shock & frighten you. Plz if you have a hearth condition don't read these Halloween tweets....Answer the door,kid says "Trick or Treat!" stare at them blankly and declare...."I choose Trick" Yeah WTF you gonna do now kid?
10/31
2014
Making a death metal mix for the soul purpose of torturing people who ride in my car.Every single guy you see wearing sunglasses, is starring at your boobs. #Tips4Girls
10/30
2014
My cig just blew away :(
10/25
2014
“Do it or don’t. It’s amazing how many things in life are that easy.” —Henry Rollins
Retweeted by JaysonTeller
10/24
2014
omg this is evil lol https://t.co/1XTbp2tQyP@ivymow7 It's not my fault, I got sick but i missed like 3 weeks of school, and I got dropped from 2 of my classes...I'm so fucked :(@ivymow7 dude you dun even know... i might get kicked out of school ><
10/23
2014
A Mother Somehow Just Knows When Her Child Is On Fire
10/20
2014
Why can't people entertain me when I can't sleep?
10/19
2014
Why is it, whenever I buy new milk, I automatically assume whats left of the old milk is now bad?
10/18
2014
If racists become zombies would they not eat black people?.....or would they ONLY eat black people? #ZombiePhilosiphyQuestions101@ivymow7 Same...Suicide club?
10/16
2014
Parked next to a guy with the licenses plate "DND4LYF"
10/3
2014
"dick, dick, dick, dick, dick, dick, balls" https://t.co/xtaWztlounDinosaur Laser Fight https://t.co/4mIlrIz0PEBe realistic http://t.co/MPtd4Ltwir
Retweeted by JaysonTeller
10/2
2014
@ivymow7 @TheWeirdVines lol
10/1
2014
@ivymow7 2 words... "Cosplay-Stripper" Your welcome
9/30
2014
@OfficialKat Flying balls are an endangered species, you are a horrible person, shame on you!
9/15
2014
This is why your Internet is slow. And it’ll get worse. Unless you take 1 min to do this, now. http://t.co/7cmi43Khda http://t.co/G9nmiebir2
Retweeted by JaysonTeller
9/10
2014
Police shoots dog because it intimidated him. Photo of what the media used and of the actual dog. http://t.co/qzWUYBYeKv #wtf #pics
Retweeted by JaysonTeller
9/7
2014
@ericach0 I don't click on things that are not porn :P
9/6
2014
@ivymow7 Ew@ericach0 Ya, I'm glad I caught one of her shows a few years ago, Christ, she was old when I was a kid & I thought she'd out-live me.Goodbye, Joan. You deserved a louder death. #RIPJoanRivers
Retweeted by JaysonTeller"Kind words can be short and easy to speak, but their echoes are truly endless." - Mother Teresa
Retweeted by JaysonTellerRIP @Joan_Rivers :(@ivymow7 I know! I saw her a few years ago at the admiral in Bremerton,she was so fkn funny, talkn bout draggin her vagina on the floor lol
9/4
2014
my new vape be like... http://t.co/ttl7s0Lbk5
9/2
2014
@ericach0 either way you are gonna be wearing a white skin bikini for a while.
9/1
2014
@Kris561_ There is a whole list.....it's national fap day@ivymow7 hey I live there@iLGDaily @Kris561_ The Fappening. Never forget
8/31
2014
PARTY TIP: Push your legs around and squish your ears. Then lightly tap on your eyelid while you grab your arm. THIS IS FUN!
Retweeted by JaysonTeller
8/26
2014
As much as I enjoy watching celebs get cold water dumped on their heads, id much rather see a vid of them handing over a fatty check. #ALSThe Marina Trench Is Home To The Most Terrifying Animals In The World (15 Pics) ---> http://t.co/q0ELzRKTfw http://t.co/VwujPgTiCw
Retweeted by JaysonTeller
8/23
2014
Ever listen to music so loud, that when you take the head phones off, you have to re-adjust the real world?
8/22
2014
Teary-Eyed Wrestlers Bid Farewell To Friends Made At SummerSlam http://t.co/HGeFsRhezw http://t.co/toRAH6u4Lf
Retweeted by JaysonTeller
8/19
2014
Nope! A 4chan screenshot wasn't sold for $90,000 on eBay. 6 BS Stories That Fooled You On Facebook - http://t.co/Am0fTPcxqj
Retweeted by JaysonTeller
8/16
2014
@BenAffleck You and Matt are related? holy shit! I hope you never suxed each-other off n shit http://t.co/5c05EvzmauTaking cocaine increases the chance of having a heart attack within the hour by 2,400%.
Retweeted by JaysonTeller
8/15
2014
I took a shower and Robbin Williams was dead when I got out wtf?lol http://t.co/5gr5qfgX1iPARTY TIP: Don't be mean today.
Retweeted by JaysonTellerI'm in ALL the BOYBANDS! Meeeeeyooowwwwww! francosdaily http://t.co/MxgvsRi8OV
Retweeted by JaysonTellerThe 29 Most Stunning Places To Swim In The World. The View From #8 Is Incredible --> http://t.co/fbE1BA4vgK http://t.co/VtNKTPuoTf
Retweeted by JaysonTeller
8/11
2014
@FedorasBox Any new Salem?
8/3
2014
@oliviamunn Crap! See I already have bleeding ribs but my bleeding rib medication cured my depression and I need that to kill myself. o0@oliviamunn How is "Bleeding ribs" preferable to anything? o0 If you got bleeding ribs you got problems.
7/29
2014
As time goes by, humans are becoming less and less empathetic. Today, we care about others 40% less than people in the 1980s did.
Retweeted by JaysonTeller
7/22
2014
@ivymow7 Happy BIRTHDAY!!!! I miss your face...it clams my rage. o0
7/19
2014
Obviously AIDS has learned how 2 use surface 2 air missiles & have launched a counter attack, we should all be scared http://t.co/MKPVWsbbza
7/18
2014
"@UberFacts You can electrically shock a person's brain to greatly improve their math skills for up to 6 months." I need this.
7/13
2014
15 Incredible Lamps You Can Actually Make On Your Own. Is #4 Amazing Or Just Creepy? ---> http://t.co/cMiZGtiIx0 http://t.co/Jad8tc2ONK
Retweeted by JaysonTeller@ivymow7 Aw I missed purple hair? Damn! and yeah my blue faded just as fast.
6/27
2014
45 of the 50 most dangerous cities in the world (ranked by murder rate) are in America.
Retweeted by JaysonTeller
6/22
2014
You mustn't always believe what I say. Questions tempt you to tell lies. ~ Pablo Picasso http://t.co/K0LRnCeEpL
Retweeted by JaysonTeller
6/18
2014
"we are all just sentient jelly piloting a bone-mech."
6/15
2014
I just stepped on a bee that was in my house, fucker stung my toe, all bees must die. http://t.co/pzwlt4E1rD
6/3
2014
@ivymow7 Practice@UberFacts That's not true...they don't know for sure what it meant.@ivymow7 Hammertime
5/31
2014
@OfficialKat @UberFacts Never cites its sources
5/30
2014
@ivymow7 Eat the rich! https://t.co/TrXG7dfmro
5/24
2014
« Prev1234567

0